Artikelen
Terug naar overzicht | |
Delirium, maart 2018 |
tww maart 2018 |
![]() |
|
BieristaJullie kennen ongetwijfeld Nespresso wel. Het is een merk van Nestlé en produceert koffie in die speciale aluminium capsules. De koffiemachines worden door verschillende fabrikanten gemaakt, waaronder Krups, Magimix en De'Longhi. Het is in 1989 op de markt gezet, maar werd pas een succes na een grote reclamecampagne in 1991. En dat heeft gewerkt, want wie kent Nespresso nou niet. Zo zie je maar weer dat wat geld er tegenaan smijten in de vorm van een goede reclamecampagne wel degelijk zin heeft. En helemaal goud was de greep naar acteur George Clooney, waarvan de eerst in 2006 uitkwam. Niet lang daarna lag Nespresso op ieders lippen, letterlijk en figuurlijk. Ik vind het knap!
Kijk, bij punt 1 staat het: je krijg 12 bieren thuis gestuurd. Gelukkig maar, toch ‘hands-on’. Maar vooral ook punt 2 is niet onbelangrijk: je krijgt ook een luie stoel thuisgestuurd, om vanuit te gaan ‘studeren’! En tijdens de cursus begint het aanzien verwerven. Opbouwende over 12 lessen en daarna natuurlijk: titel voeren. Bierista dus. WOW, helemaal te gek!
En dat legitimatiebewijs introduceer ik dan zelf wel. Ik wil wedden dat ze daar wég van zijn bij Bierista.nl. De opleiding gaat 28 maart van start, je kunt dus nog inschrijven. Dat geeft wel te denken over die afgestudeerde Bierista met z’n commentaar over de inhoud van z’n glas. |
|
Terug naar overzicht |